Är våren här för att stanna?

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men känns inte riktigt som har tid med och sitta här. Har skolan och tindra och hemmet och ta hand om också så blir inte så mycket tid över

Tindra har blivit så himla stor helt otroligt vad fort tiden går. Snart 8 månader sen hon kom till oss våran lilla snutta<3

Äntligen så ser det ut som om våren är här för att stanna har vart underbart väder med över 10 grader och sol i 2 dar nu hoppas verkligen att det håller i sig så man slipper alla kläder som ska på när man ska ut. Och så att vi kan börja bygga våran "altan" snart. Älskar o ha trädgård!

Igår fick Tindra en en vagn och nya kläder:) alltid så himla roligt och handla till henne, handlar hellre till henne än till mig själv:)

Snuttan har vart lite sjuk nu, det börja med maginfluensa som sen nu har gått över till en rejäl förkylning men den börjar ge med sig nu så det är skönt:)

Idag har jag och Tindra vart ute på långpromenad och vart på stan och fikat lite så mysigt så:) Pappa Gustav är iväg och jobbar, får se om det blir en promenad till när han kommer hem från jobbet, kanske gå en sväng tillcheapy och kolla lite priser på virke och så till altanbygget:) och kolla upp lite hur mycket en gungställning kostar. Det måste vi ju ha en i trädgården till sommaren så att Tindra kan gunga lite:)

Älskar min underbara familj<3<3<3

Lite nya bilder!<3





Tindra och hennes kusin linus<3


// Mamma Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0