<3<3<3

Dagen började kanon med underbart väder, så jag älsk och snuttan bestämde oss för att ta en promenad väl ute så rullade molnen in och det blev riktigt skit väder rent ut sagt! Jag vill ha solsolsol:) Tindra måste ju använda sina nya solglasögon för 400 kr:P så jag inte köpte dom helt i onödan. Fast inget som jag köper till Tindra är iofs i onödan, skulle kunna köpa nått till henne varje dag:)

Och tindra har blivit så himla stor, snart börjar hon nog krypa hon är på god väg ialf. men hon blir väldigt arg när hon inte kommer nån vart.. Hon är såå söt<3

Ne om man kanske skulle försöka ringa bovärden om altan bygget och se hur stort man får bygga, eller så får älsk göra det imorgon så jag slipper:P

Till helgen skulle det tydligen bli kanon väder eller varmt ialf så då blir det nog lite fix i trädgården:)

Jag ska nog passa på och äta nu när snuttungen sover en stund och försöka hinna med och plugga lite...

ÄLSKAR MIN FAMILJ<3

// Mamma sara
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0