skolstart

idag börja jag skolan, så har vart utan min älskade dotter en väldans massa timmar idag. Kändes väldigt lustigt eftersom det var första gången så det var en så lång stund.. Men hon var ju i tryggt förvar hemma hos pappsen:)<3 jag fick bara springa hem en gång lite snabbt och ge henne lite mat.. Annars så var lilltjejen jätteduktig:) Mammas stora tjeja<3

Men det ska faktiskt bli riktigt skoj och komma igång och plugga nått som jag verkligen vill och det är ju bara 3 terminer så det kommer gå fort..
 snuttan somna en stund nu lite väl sent så hon kommer nog i säng lite sent ikväll men vi är ju lediga alla 3 i morgon så det blir kanske lite sovmorgon, eller kanske sömn hela natten igenom, man kan ju alltid hoppas:P<3

snuttan har blivit riktigt duktig på och äta och det går riktigt bra, så funderar på och öka ut det lite till och äta "vanlig" mat till lunch med eftersom v18 ska jag ut på praktik och då måste hon vara van vid och bara äta vanlig mat..
Men det ska nog gå bra det där!
Älskar min fina familj<3


// Mamma Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0